
Radio Facts
Έχω μετατραπεί σε ένα είδος μηχανής που αλέθει δεδομένα και βγάζει συμπεράσματα.Κάρολος Δαρβίνος, 1809-1882, Βρετανός φυσιοδίφης
H σκέψη του Δαρβίνου φαντάζει επίκαιρη για τους διαφημιστές και τους ανθρώπους του ραδιοφώνου. Οι ερευνητές συλλέγουν και καταγράφουν τις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού (performance monitoring), τις τάσεις, τις συμπεριφορές, τις συνήθειες, τις επιλογές, τα συναισθήματα (Data-driven media plans & insights).
Τα data αποκαλύπτουν τα βαθύτερα ψυχογραφικά δεδομένα και, πλέον, με τον επαγγελματικό σχεδιασμό των επαγγελματιών του ραδιοφώνου, το περιεχόμενο του προγράμματος και το γενικότερο positioning του (ραδιοφωνικού) μέσου, το ραδιοφωνικό προϊόν ανταποκρίνεται στη στόχευση των media planners και των προϊοντικών μηνυμάτων (messaging).

239 λεπτά
Η Μέση Διάρκεια Ακρόασης ανά ακροατή. Περισσότερος από κάθε άλλο μέσο ο χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες στο Ραδιόφωνο

8 στους 10
Ακούνε ραδιόφωνο καθημερινά

80,7%
Η Μέση Ημερήσια Κάλυψη τις καθημερινές ημέρες.

82,6%
Τα υψηλότερα ποσοστά ακρόασης στην ηλικιακή ομάδα των 45-54 ετών.

2.500.000 άτομα
Κάθε εβδομάδα ακούνε ραδιόφωνο στην Αττική.

7.875 άτομα
Το συνολικό δείγμα κοινού για την έρευνα ακροαματικότητας περιόδου 8/2/2021 – 04/04/2021

72.2% του πληθυσμού
Έμαθε για ένα προϊόν/υπηρεσία που δεν γνώριζε ακούγοντας ραδιοφωνική διαφήμιση

50.6% του πληθυσμού
Αγόρασε ένα προιόν/υπηρεσία ακούγοντας ραδιοφωνική διαφήμιση.

64.7% του πληθυσμού
Αναζήτησε πληροφορίες για ένα προϊόν/υπηρεσία ακούγοντας ραδιοφωνική διαφήμιση.
Πηγή: Έρευνα μέτρησης ακροαματικότητας των ραδιοφωνικών σταθμών της ΑΕΜΑΡ
Το ραδιόφωνο αναπτύσσει δεσμούς με το κοινό του όσο κανένα άλλο μέσο.

87%
διασκεδάζουν γελώντας με τους ραδιοφωνικούς παραγωγούς

64%
θα ακολουθούσε τον/την ραδιοφωνικό παραγωγό αν αυτός/η μετακινούνταν σε άλλο ραδιοφωνικό σταθμό

61%
δήλωσε ότι οι ραδιοφωνικοί παραγωγοί τους κάνουν να σκεφτούν

59%
πιστεύει ότι η καθημερινή ρουτίνα τους θα είναι διαφορετική

51%
βλέπει τους ραδιοφωνικούς παραγωγούς /σταθμούς σαν φίλους /οικογένειες

46%
εμπιστεύεται τους ραδιοφωνικούς παραγωγούς και πιστεύει ότι είναι opinion leaders
Πηγή: Ευρήματα ερευνών του Pew Research Center, ενός κορυφαίου ερευνητικού fact-tank των ΗΠΑ